GoBIO - Lifestyle magazine

Начало / Здраве / Здрави и красиви / 5 златни правила за здравословен обяд...

Здраве

Здрави и красиви

Здрави и красиви

5 златни правила за здравословен обяд

5 златни правила за здравословен обяд

Не само децата, но и офис служителите заслужават по-здравословен обяд. Бирата, пържените картофки, кафето и цигарите в обедната почивка не само не помагат на тялото да си почине, но и допълнително го натоварват и правят следобеда в офиса тежък и сънлив. Ако решите да си направите обяд  за вас в офиса, дайте свобода на въображението си, но имайте предвид и 5-те златни правила:

1. Направете си "истински" обяд

Не яжте пред компютъра, докато скролирате сред тонове имейли, бъркайки все по-дълбоко в торбата с чипс. Не окуражавайте и децата да се отнасят така към храната. Мислете за храната съзнателно и отговорно и избирайте здравословни, домашно сготвени алтернативи на хамбургерите и пържените картофки.

2. Бъдете креативни

Сандвичите могат лесно да запълнят кутията, но не забравяйте по-нетипични "плънки" като печено тофу, оризови топки или салата с разноцветна паста.

3. Мислете цветно

Добавете в менюто си малко цвят. Храната съдържа минимум пет различни цвята - напълнете вашето с разнообразие от плодове и зеленчуци.

4. Опаковайте ефективно

Изберете кутии с малки отделения. Така ще можете да контролирате размера на порциите и няма да преяждате. Използвайте силиконови формички за къпкейк или дори листа от маруля, за да държите храните отделно.

5. Направете първата стъпка към истинският "зелен" обяд:

Не забравяйте да се погрижите не само за стомаха, но и за цялото тяло в обедната си почивка. Излезте навън на въздух, разходете се, релаксирайте, отидете на йога или се посмейте с колегите. Шансът да се върнете на бюрото с прочистен ум и отпочинало тяло е огромен!


Още теми от Здраве

Разплащателни карти Защита за онлайн разплащане