GoBIO - Lifestyle magazine

Начало / Бизнес / Новини / „Най-зелените компании в България 2013” ...

Бизнес

Новини

Новини

„Най-зелените компании в България 2013”

„Най-зелените компании в България 2013”

Експертно жури отсъди фирмите, които имат най-голям принос за внедряването на зелените бизнес практики и развиването им на българска почва. Компаниите, които търсят възможности да направят нещо повече за опазването на планетата.

Категориите и победителите, които бяха отличени са:

  • Автоиндустрия  и транспорт:  Шенкер ЕООД
  • Строителство и недвижими имоти: Б.Н.К. ООД
  • Енергетика и технологии: Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД
  • Финансови услуги: Българо-Американска Кредитна Банка АД
  • Хранителна индустрия, сектор „услуги”, търговия и селско стопанство: Кауфланд България ЕООД
  • Индустрия и производствен сектор: „Идеал Стандарт – Видима” АД.
  • Рециклираща промишленост и управление на отпадъци: ЕКОПАК България АД
  • Обществени организации, общини и държавни структури: Национална агенция за приходите.                      
  • Туризъм, хотелиерство и развлекателна индустрия: Албена АД

Своите специални отличия за Принос към зелената идея получиха PR агенция „Интеримидж” с инициативата Do the right mix. Специалната категория за Устойчиво развитие за „зелена” икономика бе връчена на Рока България АД.

 Една от най–оспорваните категории за „Зелена личност” на 2013г., която е изцяло публична чрез онлайн гласуване във фейсбук, бе присъдена на г-н Халил Демираг, основател на Smart Group.

Като част от конкурсът „Най – зелените компании в България” за трета поредна година се състоя Международния Green Day Forum 2014. Официални гости на събитието бяха Министър Станислав Анастасов, МОСВ, Д-р Джузепе Граминя, главен икономист в Small Business Administration (SBA), САЩ и г-жа Величка Пъшева, началник отдел „Водни обекти, общински гори и земи”.

Министър на околната среда и водите Станислав Анастасов приветства инициативата и заяви, че зеленият бизнес ще става все по-важен. „Зеленият бизнес не е само отговорност, но и възможност, дава достъп на компаниите до нови и бързоразвиващи се пазари, а екологичните характеристики ще имат все по-голяма тежест при избора на продуктите“, коментира Анастасов.


Още теми от Бизнес

Разплащателни карти Защита за онлайн разплащане