Вкусно

Рецепти

Домашна гранола

Рецепти

Домашна гранола

Гранолата е идеалната здравословна закуска, която може да поднесете всяка сутрин по различен начин. Бързо, лесно и вкусно!

Сусамова тиква

Рецепти

Сусамова тиква

Тиквата има високи стойности на витамин С, съдържа калий, фосфор, калций, магнезий, желязо, мед, кобалт, каротин, целулоза и пектин. Пектинът спомага за изчистването на дебелото черво и за намаляване на нивото на холестерола.

Цветен патладжан

Рецепти

Цветен патладжан

Ако сте фенове на патладжаните, тази рецепта със сигурност ще ви допадне. Самата подготовка отнема не повече от 15 минутки, а останалото е работа на фурната.

Чипс от кейл

Рецепти

Чипс от кейл

Ако се чудите какво здравословно да похапнете следобед, или докато гледате филм вечер – предлагаме ви перфектното решение!

Какаови палачинки с ядки и плодове

Рецепти

Какаови палачинки с ядки и плодове

Винаги може да екпериментирате с тези палачинки. Добавете плодове, които обичате, намажете ги с домашно сладко или ги залейте с мед. Ние използвахме горски плодове и орехи.

Овесени бисквити със стафиди и сусам

Рецепти

Овесени бисквити със стафиди и сусам

Сусамовото семе е подправка, богата на манган, магнезий, калций, желязо, фосфор, мед, витамин B, E и др. Изключително е полезно за здравето, така че не пропускайте да го използвате в кухнята.

Смути с тиква

Рецепти

Смути с тиква

Вече сме в сезона на хубавите тикви. Сокът от тиквата е изключително полезен така, че освен печена може да я консумирате и сурова.

Поридж с лимец

Рецепти

Поридж с лимец

Поридж представлява нещо като каша. В случая нашата каша е от суров лимец. Надявам се да имате желание за експерименти и да опитате.

Зелено смути „Старт“

Рецепти

Зелено смути „Старт“

Като фен на зелените сокове и смутита, няма как да не започна с нещо зелено. Това смути се прави точно за 5 минути, не се изискват много продукти и можете спокойно да го сложите в любимата си чаша или буркан и да си го хапвате по пътя или на работа.