GoBIO - Lifestyle magazine

Начало / Спорт / Влез във форма / Погрешни схващания за упражненията...

Спорт

Влез във форма

Влез във форма

Погрешни схващания за упражненията

Погрешни схващания за упражненията

Ето някои погрешни схващания за упражненията:

      Тичането по изкуствена пътека води до по-малко травми на колената

Въпреки че изкуствените пътеки притежават омекотяващи сблъсъка свойства, учени са докладвали, че хората тичат по малко по-различен начин, когато са ограничени в пространството на електрическата пътека. Обикновено върху нея хората отскачат по-нависоко и освен това е вероятно да увеличават размера на разкрача си, прямо тичане на открито. Това обаче също може да бъде вредно за коляното.

     Маратонките за тичане трябва да се сменят на всеки 6 месеца

Времето, за което обувките се изтъркват, зависи от прекалено много фактори, като честотата на упражненията, продължителността, тежестта, настилката, по която се тича и др. Това означава, че е невъзможно да се определи универсален срок на живот на маратонките, а е по-добре тичащият сам да определи кога има нужда от нови.

      Ако не се потиш, не се упражняваш достатъчно

Потенето е естествена биологична функция, която охлажда кожата ни и регулира вътрешната температура. Така че потенето просто значи, че тялото ни се охлажда. Калории обаче могат да се горят и по други начини.

      Броячите на калории на фитнес уредите са точни

 

Фитнес машините не знаят вашия пол или нивото на фитнес натоварването ви, което силно пречи на точното измерване на изгорените по време на упражненията калории. Пътеките обикновено са по-точни, но някои уреди могат да показват до 42% повече калории, отколкото всъщност сте изгорили


Още теми от Спорт

Разплащателни карти Защита за онлайн разплащане