GoBIO - Lifestyle magazine

Начало / Здраве / Здрави и красиви / Най-лесните и забавни начини да горим калории у до...

Здраве

Здрави и красиви

Здрави и красиви

Най-лесните и забавни начини да горим калории у дома

Най-лесните и забавни начини да горим калории у дома

Треньорката на звездите Рамона Браганза, която се грижи за топ формата на Джесика Алба, Холи Бери и Ан Хатауей, дава съвети как да ускорите своя метаболизъм с упражнения. Според нея можете да тичате, да се катерите по планини или просто да вървите енергично с приятелка. Но минусовите температури понякога действат изключително демотивиращо за подобни занимания. Затова можете да последвате нейните съвети как да горите калории лесно и забавно, дори без да се налага да излизате отвкъщи.

Скачане на въже

Изгаря 340 калории за 30 минути

Скачането на въже заема челно място в списъка и е идеалната тренировка за затворено пространство. За да извлечете максимална полза от всеки скок, използвайте въже с дръжки, които да достигат до мишниците ви, когато стъпите на него. С изправено тяло и леко разтворени крака правете подскоци ниско над земята. Можете, разбира се, да направите всичко това и без въже. За да ускорите метаболизма и да изгорите повече калории, редувайте скоростите (бавна, бърза) и стила (скачайте само на един крак, после на два).

Въртене на обръч

Изгаря 300 калории за 30 минути

Бионсе е една от звездите, които въртят обръч, за да поддържат тялото си гъвкаво и красиво. Вземете обръч за възрастни (те са по-големи и по-тежки от детските обръчи, което ги кара да се въртят по-лесно). За да започнете да го въртите, застанете с единият крак пред другия и премествайте центъра на тежестта напред и назад, докато правите упражнението. Не се притеснявайте, ако не се получава идеално, горите калории всеки път, когато обръчът се завърта около талията ви.

Танцуване

Изгаря 221 калории за 30 минути

Това може и да не е най-големият унищожител на калории в списъка, но е най-забавният. Ключът към успеха е да спазвате добро темпо и да не си почивате между песните. Направете плейлиста с любимите си бързи парчета и не забравяйте накрая да сложите някое по-малко динамично за "охлаждане". Според Браганза най-добрият вариант е да използвате и ръцете, тогава можете да извлечете максималното от своята домашна тренировка!


Още теми от Здраве

Разплащателни карти Защита за онлайн разплащане