GoBIO - Lifestyle magazine

Начало / Любопитно / Знаете ли, че? / Как да се справим по-лесно с часовата разлика след...

Любопитно

Знаете ли, че?

Знаете ли, че?

Как да се справим по-лесно с часовата разлика след полет

Как да се справим по-лесно с часовата разлика след полет

В сезона на празниците не е неестествено да летим до чужбина или да се завръщаме в родината от далечни страни. Часовата разлика може да създава ни проблеми до няколко дни след пристигането. Ето няколко прости, но ефективни съвета за по-леко пренастройване.

Пийте много вода. Преди да тръгнете, по време на пътуването и след като пристигнете! Това е изключително важно, тъй като дехидратацията е една от главните причини за гореизброените симптоми.

Въздържайте се от употреба на дехидратиращи напитки. И особено от най-известните и често употребявани в такива случаи кафе и алкохол. Те ви карат да се чувствате още по-съсипани и отслабват имунната система.

Движете се повече. Ако направите няколко прости упражнения или просто се разходите преди да се качите на самолета, това ще ви помогне да спите по-добре. Веднага след като пристигнете, опитайте се да излезете на разходка или направете стречинг у дома, за да възвърнете енергията си.

Пригответе се предварително. Вземете здравословни храни със себе си, за да се спасите от пълната със сол и мазнина преработена храна, която ще ви сервират в самолета. Авокадо и ядки ще ви заредят с добри мазнини, можете да добавите също протеинови барчета, ябълки, целина и моркови.

Хубавият сън в самолета е задължителен. Можете да вземете мелатонинова добавка, която помага на тялото да се подготви за сън, без да ви изкарва от строя. Маската за сън е безценна придобивка, която ще блокира дразнещата светлина и ще ви осигури няколко часа комфорт.

Носете най-удобните си дрехи. Те ви карат да се чувствате уютно и да се приготвите за сън. Допирът на естествени материи, които не прилепват плътно към тялото, не дразни сетивата и помага за адаптирането към промените във външната среда.

Вземете пробиотици. Хубавото на пробиотиците е, че не изискват съхранение в хладилник. Те помагат за храносмилането и ще предодвратят възникване на стомашни проблеми.

Вземете нощен полет. По данни на самолетните компании, пътниците, които пътуват между часовите пояси през нощта, се приспособяват по-лесно към времето на мястото, където пристигат.

Пийте магнезий. Важна добавка за пътуване, магнезият помага на тялото да отпочине и да се настрои за сън.

Зеленият сок е незаменим. Чаша със зелено смути ще ви даде енергиен тласък, когато най-много ви е нужен.


Още теми от Любопитно

Разплащателни карти Защита за онлайн разплащане